Regulamin sklepu

I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.carmats.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Sklep Carmats Dywaniki Samochodowe jest prowadzony przez firmę:

MC Marcin Cyran, Carmats.pl
MALAWA 979
36-007 KRASNE
NIP: 8131748766


tel. : 607 700 877 , 516 582 313

e-mail: biuro@carmats.pl

3. Zakup w sklepie internetowym Carmats Dywaniki Samochodowe oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

4. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Zamówienie".
By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.

5. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.

6. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.

7. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma Carmats.pl zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

8. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.

9. Firma Carmats.pl zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

10. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym firmy Carmats.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

11. Firma Carmats.pl wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.

12. Istnieje możliwości indywidualnego odbioru zakupionego towaru w siedzibie firmy w godzinach otwarcia.

III. Zwrot towaru

Na towary zakupione drogą telefoniczną lub elektroniczną (Internet, E-mail) przysługuje prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny. Prawo to obowiązuje przez 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania towaru tylko i wyłącznie w przypadku pisemnego zgłoszenia odstąpienia od umowy kupna. 

Po dokonaniu pisemnego zgłoszenia zwrotu towaru należy odesłać do nas zwracany towar w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia. Towar trzeba wysłać na swój koszt – NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK WYSYŁANYCH NA NASZ KOSZT I ZA POBRANIEM.

Towar należy wysłać na adres firmy:

Carmats.pl
MALAWA 979
36-007 KRASNE

Po otrzymaniu towaru oraz sprawdzeniu czy wszystkie warunki przyjęcia zwrotu (lista poniżej) zostały spełnione odeślemy pieniądze na konto podane w zgłoszeniu odstąpienia w terminie do 7 dni.

  • pisemne zgłoszenie zwrotu zostało dostarczone w terminie do 14 dni od daty otrzymania towaru.
  • do odesłanego towaru została załączona kopia dokument zakupu.
  • odesłany towar nie nosi żadnych śladów uszkodzenia i użycia
  • towar jest odesłany w opakowaniu (nieuszkodzonym) w którym został dostarczony do klienta.
  • towar jest kompletny (w przypadku gdy część składa się z kilku elementów)
  • towar nie został sprowadzany na indywidualne zamówienie klienta